Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.



2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Gimpel
Cegielniana 1D

37-700 przemyśl

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Gimpel
Cegielniana 1D

37-700 przemyśl

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon. My zwrócimy pieniądze w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Pamiętaj, że nie zwracamy pieniędzy za przesyłkę zwrotną. 

 

NIE MA MOŻLIWOŚCI ZWROTU TOWARU KTÓRY JEST ROBIONY NA ZAMÓWIENIE NP. BLUZY Z NADRUKAMI BARBIE, QUEEN,KING, BLUZY DLA PAR, BABE ITP A TAKŻE BIELIZY ORAZ STROJÓW KĄPIELOWYCH.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl